fredag 26 september 2008

It starts right here, right now

Nu har jag varit och jobbat på en annan ort än där jag hållit hus de senaste åren. Detta har medfört en hel del nya upplevelser och mycket har varit positivt. Något som dock har varit katastrofalt illa är att jag inte tränat som jag annars gör mycket ofta och länge.

Så vad är resultatet? Jo jag har gått och blivit tjockis... Med tjockis menar jag tjockis relativt den formen jag i vanliga fall har. Nu får det dock räcka!

Denna blogg ska främst vara riktad mot mig själv för att jag på ett enkelt sätt ska kunna hålla koll på vad jag gör och inte gör. Mitt första uppdrag är något jag själv har döpt till "GREJ OF THE DAY". Enkelt förklarat ska jag varje dag göra aktivera mig minst en gång utöver det vardagliga. Jag kommer att föra dagbok över vad jag gör här på bloggen och även uppdatera med bilder så att jag ser att det går åt rätt håll.

Självklart kommer även kosten att läggas om då det blivit alldeles för många restaurangbesök och krogbesök på sistone. So here it goes: Fitness Deluxe starts right here, right know!

/G

Inga kommentarer: