måndag 3 augusti 2009

Tillbaka igen

Dåså en riktigt skön semester är över. Eller jag har rättare sagt en vecka kvar på semestern men från och med nu börjar resa tillbaka till formen.

Jag har ätit och druckit riktigt gott nu och även tagit det väldigt väldigt lugnt på träningsfronten. Inget fel med det egentligen mer än att man får ta konsekvenserna och kriga tillbaka till formen igen.

Sist jag la upp en bild var nog när jag var som mest vältränad. Nu är jag det inte, inte ens nära. En del av mig tycker att det är synd att jag tappat formen men en stor del av mig tycker det ska bli riktigt skönt att få kämpa mig tillbaka igen. Dessutom kan det fungera som bevis för både mig och andra att det faktiskt går att komma i form på relativt kort tid. Det har jag bevisat förr och jag planerar att göra det nu igen. Nu kör vi!



Här är alltså dagsfärska bilder. Så brun som jag är på bilderna kommer jag dessvärre inte vara alltför länge då bilderna togs för någon dag sen på Mallorca efter mycket sol och badande.

Inga kommentarer: