lördag 21 mars 2009

Backeliback

Woha I'm back!!
Inte riktigt tillbaka med träningen än men med livet åtminstone.
Har nu lyckats ta mig till Uppsala, är färdig med exjobbandet i Skåne. Gjorde presentationen på företaget i förrigår och det gick bra. Rapporten är skickad till examinator så den lär studsa fram o tillbaka ett par ggr med korrigeringar men det är ett mindre bekymmer.
På tisdag ska det redovisas på skolan och därefter är skolan slut på riktigt. Eller ja, när rapporten är godkänd så är det officiellt slut men ni fattar poängen.

Nu till nästa problem. Jag ska till Norge och jobba från och med måndag. Kontraktet är på 1 års tid men med 1 månads uppsägningstid från båda håll, dvs jag kan få sparken eller jag kan säga upp mig. Dessutom vill jag inte ens till Norge egentligen. Handlar bara om att pengarna är bra.

Jag har dock en del annat på gång i sverige också i form av två separata traineeprogram. Den ena är jag kallad till en andra heldagsintervju med massa olika övningar o grejer. På den andra ska jag på en första intervju på tisdag. Får se hur det går. Båda startar i september så det blir nog ett halvårs Norge hur som helst.

Jag återkommer med träning så fort jag har möjlighet. Måste styra upp det här andra innan Norgeresan.

Inga kommentarer: