måndag 30 mars 2009

I Norge

Då har man landat i Norge. Känns lite skumt måste jag säga, dom hade ingen filmjölk på Ica. Eller jag hittade ingen iallfall. Det är väl största skillnaden jag funnit än förutom att man har svårt att fatta vad dom säger.

På jobbet blev det rätt lugnt, rundvandring deluxe och hälsande på 50 olika norska ingenjörer varav jag kommer ihåg namnen på ca 3. Perfekt, men det blir nog bättre snart.
Nu är frågan hur länge jag blir kvar här. Bor just nu i ett hus med 2 andra killar. Sängarna var typ nerpissade/svettade så vi fick helt nya nu idag vilket är nice. Dessutom kostar det väldigt lite att bo i huset där jag får bo i upp till 3 månader så jag blir nog kvar här den tiden ut iallfall.

På träningsfronten ser det ljust ut, jag har lite ont i höften än men den smärtan ska jag träna bort hade jag tänkt eftersom jag faktiskt ska skaff ett gymkort här redan idag. 500kr (norska) för ett helår på ett gym som ligger på gångavstånd från huset. Bra skit.

Återkommer med mer längre fram, nu är det sängbärardags.

Inga kommentarer: