måndag 2 mars 2009

Måndag is the shit

Vilodag idag vad gäller träningen.

Idag var jag på en intervju för ett traineeprogram på TetraPak nere i Lund. Man kan fråga sig varför jag ens sökt jobb i Lund när jag redan har jobb i Norge men saken är den att jag allra helst faktiskt stannar i Sverige eftersom de är närmare vänner, släkt och tjej. Just Lund är väl inte världens bästa val av plats med avseende på ovanstående men ändå bättre än Norge. Tjänsten däremot är nog ganska intressant. Att ens bli antagen till traineeprogram är oftast väldigt svårt. Hursomhelst, bara vänta och se om dom hör av sig. Gör dom det kommer jag redan befinna mig i Norge och i såna fall få åka tillbaka till Lund till September då traineetjänsten startar då och fortlöper 2 år fram.

Men en sak i taget, först exjobb, sen Norge, sen beach 2009. Perfekt plan

Inga kommentarer: