söndag 22 mars 2009

Lugn och fin

Vaknade ur min säng i uppsala och tog mig raskt ut på en 60 min promenad. Så skönt att röra på sig efter att ha suttit inne och jobbat med examensarbetet konstant under så många veckor.

Just nu sitter jag och skriver ihop en presentation för en innovativ idé/tjänst som ska presenteras under ena intervjudagen nere i Lund. Äh lika bra att jag klistrar in så får ni se vad det handlar om. Känns rätt seriöst men om jag nu lyckas få tid att åka ner så ska det bli en riktigt rolig utmaning.

"Under denna dagen kommer du gå igenom följande moment, kompetensbaserad
intervju, numeriskt analytiskt test, intervju/övning av teknisk kompetens inom
ditt område, en muntlig presentation och sist en gruppövning. Du kommer även få
träffa många olika människor både från XX men även andra kandidater. Var
beredd på att hela dagen kommer vara på engelska, dvs. att vi talar engelska i
alla övningar.

Att förbereda: en presentation av en egen innovativ
och kreativ idé, produkt eller tjänst som du själv kommit på. Presentationen ska
vara 15 minuter lång och på engelska."



Inga kommentarer: