söndag 19 april 2009

bakis

Sådär.. nu är bakfyllan nästan borta.
Gårdagen blev utan träning. Det blev en del mekande med bilen och sen fick jag ett samtal om att vi skulle samlas för middag hos en fransk kille på jobbet vid 16.30. Det skulle bjudas på fisk så jag valde att trycka i mig en pizza en halvtimme innan vi drog. Genialiskt drag. Hans fisk var en helstekt firre, dvs hela kroppen och huvudet fanns på tallriken. Helt nasty men jag smakade faktiskt lite för att inte vara alltför otrevlig.

Kvällen var för övrigt grym, vi softade hos fransmannen o drack alla möjliga goda och ogoda alkoholhaltiga drycker. Därefter drog vi på en konsert med ett lokalt rockband. På stället var medelåldern ca 50 år så det kändes skumt. men vi var ett glatt gäng och dessutom var vi fulla så det var riktigt kul. Jag kallas härmed duracell kaninen för att jag tydligen dansar ovanligt mycket :) Efter konserten blev det enda nattklubben fram till 1 då jag gav upp pga av trötthet och gick hem. Imorse var jag bakis och vaknade vid 15 och då blev det att åka till fransmannen igen för lite chill. Efter det till ett annat par för grillning o nu är jag hema. Trött och seg som fan men ändå glad. Ska åke till sverige för intervjuer för traineetjänsten om nån vecka. Det blir 2 dagars workshop vilket blir intressant. Nu är jag trött så jag slutar skriva.

Inga kommentarer: