måndag 20 april 2009

Benpass

Precis hemma från gymet. Blev ett ganska intensivt och kort benpass på ca 30 min. Kändes relativt kaos men det är inte så konstigt då jag inte kört men på bra länge.

Nu blir det lite matlagning och på menyn står spagetti och köttfärsås, det har jag inte lagat på bra länge. Eftersom jag inte fått min första lön än och kör helt och hållet mina utgifter på kreditkortet blir det lite av en budgetvariant men jag tror det ska bli bra ändå.

Annars är det inte så mycket som händer idag. Ganska slö dag på jobbet i och med att det var måndag. Börjar bli en del möten till höger och vänster och det är faktiskt nu man börjar inse hur ineffektivt det faktiskt är med alla möten. Förvisso sägs det rätt mycket men när man kliver ur ett möte på 2 timmar så känns det som att man själv kunde ha gjort något mer vettigt under de två timmarna på egen hand. Nu mat.

Inga kommentarer: