lördag 18 april 2009

Fiskelycka noll

Woha blev gym idag igen. Om jag bara kan lyckas pricka in ett benpass imorgon också så kommer det kännas riktigt bra. Då är det tre dagar på rad och jag kan därefter unna mig en eller två vilodagar och sen på det igen!

Idag har jag även lyckats ta mig ut i norska vildmarken och fiskat lite. Inte för att jag gillar fisk, jag äter inte ens fisk men det var riktigt skönt att komma ut och bara sitta på en sten mitt ute i ingenstans och fiska i ett par timmar. Fick dock ingen fisk och det var nog lika bra eftersom jag inte vet vad jag skulle gjort av den i sådana fall.

Just det, såg en film precis också, seven pounds. Sjukt bra film. Man måste nog bara se till att hänga med i filmen hela vägen för att uppskatta den. Riktigt underbar hur som helst och Will Smiths karraktär kan mycket väl vara den mest generösa personen på planeten. Om fler personer var så godhjärtade skulle världen vara en bättre plats.


Med detta sagt jag kan jag lägga in en bild från utsikten från min arbetsplats där jag utvecklar båtar. Bilden är dock lite gammal och jag sitter på ett annat projekt än just dom båtarna man ser på bilden.

Inga kommentarer: