onsdag 22 april 2009

Mina rides

Riktigt bra drag. Jobbet gick som alltid, de rullar på sakta men säkert. Min närmsta chef har halvt som havlt noll koll på det jag sitter och jobbar med vilket gör att han har noll koll på hur lång tid det tar mig att modellera en grej t.ex. På det hela så har vi en kille på jobbet som vi kan kalla Blongoloid. Denna person är så pass dålig på just denna arbetsuppgift så man själv ser ut att vara ett proffs. Fastän hela grejen är totalt ny för mig.

Gymet är även avklarat idag. Börjar få rutin på träningen vilket är bra. Nu ska jag till Sverige över helgen men jag får se om jag kan hitta på nån träningsform även om jag inte har tillgång till ett gym.

Min lilla silverpil Betsy även kallad bilen håller på att lagas sakta men säkert. Egentligen fungerar den men jag vill att den ska vara top notch. Just nu ska kylaren bytas så bilen ser ut såhär:



Så medan den ser ut så och får vila lite utanför huset tar jag mitt andra fordon, nämligen svarta blixten även kallad cykeln. Eftersom ni antagligen undrar hur sexig den är så ska jag visa sexighetsgraden på den.



Mm som ni ser så är den sjukt nice, korg har den också eftersom den är lyxutrustad. Beat that!

1 kommentar:

Pouya sa...

hahaha skönaste bloggen Gagik