onsdag 15 april 2009

tidig?

Nu är det verkligen dags att sätta igång med deffen. Igår blev det en timmes innebandy, riktigt skönt att få röra på sig efter en ganska lugn påsk.
Vaknade precis på mitt nya kuddfodral eller örngott tror jag det heter på svenska, hursomhelst så rockar det, tror faktiskt jag sover bättre med mitt nya =)

Nu är det iväg på jobb och i eftermiddag ska jag nog besöka gymet. Jag har faktiskt en bra och en dålig nyhet att förmedla. Den bra är att jag slutar jobba kl 16 varje dag, dvs man jobbar bara 7 timmar i norge istället för 8 (lite kortare lunch o så men vi säger 7 så blir det enkelt) Jag jobbar alltså mellan 8-16 istället för 8-17. Men här är den dåliga, i min sketna lilla by till stad så stänger ALLT kl 16 med reservation för Ica. Så när jag slutat min sköna tidiga tid så finns det ändå inget att göra. Inte bra alls.

Inga kommentarer: