söndag 17 maj 2009

blöt

Jag har gjort absolut nada idag, not a squat, jack shit, no nuthin. Det är bra, helt enligt planerna. Jag ska fortsätta med det i ett par timmar till innan jag sover sönder min säng.

En sak jag dock undrar över är om det finns snygga vattentäta skor. Helst skulle jag behöva gummistövlar men det känns lite ghetto att glida ut på promenader i lättare regn i gummistövlar. Anledningen till min undran är att jag alltid drar mig för att gå ut på promenader och liknande när det regnar. Jag hatar regn, mycket mer än alla andra, och regnar det så vägrar jag gå ut. Bakgrunden till detta ligger i att jag blir blöt om fötterna och är det nåt jag hatar mer än regn så är det att bli blöt om fötterna. Blir jag ens bara lite blöt om fötterna så blir jag sådär lätt grinig.

Så, förslag?

2 kommentarer:

Pouya sa...

Hej sluta gå i vattenpölar och använd paraply, samt använd skor som inte är jätteklena så kan du gå torr om fötterna ska du se *klappar på huvet*

Globetrotter sa...

Tack *Hoppar in en armbar*