söndag 10 maj 2009

Igång igen

Ok härmed skriver jag inlägg när jag orkar. Eftersom det är helg så skriver jag nu. Polaren ligger i sängen och är däckad sen gårdagens festande. Själv tog jag det nyktert då vi var hos en jobbarkompis och åt nyfångad torsk och spelade poker. Dessvärre förlorade jag men annars var det en skön kväll.

Nu kom jag precis in från en 50 min promenad. Tyckte jag behövde det efter alla mat jag lyckades stoppa i mig igår. Om någon timme så ska jag iväg till golfbanan och jobba på min "The path to becoming Tiger"

Man ska tydligen kasta upp bilder ofta så här kommer lite norgebilder.



Såhär ser det ut i Mandal där jag bor en helt vanlig aprildag. Riktigt nice väder och stränder överallt. Man kan ha det sämre faktiskt.

Platsen för gårdagens poker och matkväll.

Utsikten från lägenheten ovan. På andra sidan vattnet syns byns golfbana där en ny golfstjärna är född (jag).

Inga kommentarer: