tisdag 26 maj 2009

hemma igen

Då är jag i Norge igen. Borta bra men hemma bäst, fast vad är hemma och vad är borta...
Hursomhelst, 12 timmar i denna pose i bilen gör kroppen glad


Blir Norge för hela slanten på riktigt nu då jag föll på målsnöret för traineetjänsten. Känns bra ändå då jag inte hade vetat riktigt vad jag skulle ha gjort om jag hade fått erbjudandet. Speciellt då det inte skulle vara i närheten lika ekonomisk att ta det jobbet jämfört med det jag har nu. Så alla som önskar träffa på mig är hjärtligt välkomna till min lilla by här i landet i väst.

Lyckades träna idag också, riktigt skönt pass med högt tempo. Bra skit! Förra veckan var riktigt kass träningsmässigt men det ska bli bättre denna vecka.

1 kommentar:

Sara sa...

Du, kolla din hotmail :) Vet ju inte om du brukar kolla den så mycket vanligtvis, eftersom det inte är din braiga mailadress (vad är den förresten?).

Jag skulle iaf behöva ha din adress i Norge.

Puss