fredag 31 oktober 2008

5 veckor över

Dom ringde från Norge igen, bra skit. Nu väntas ett kontraktförslag så får man se vad landet i väst har att erbjuda. Imorgon dras flyttlasset till Helsingborg, det känns verkligen som att jag flänger runt nu på både gott och ont. Kommer bo helt sjukt centralt där så det blir nog möjligen ett eller annat krogbesök mer än här i ghettolandet Landskrona.

Idag har det gått fem veckor sen jag startade min "iron fist" fitness blogg, känns lite som att formen har stagnerat lite sen förra veckan men det är inget konstigt. I allt man gör så når man nivåer där man står och stampar innan man börjar dra iväg igen. Det är nu det är viktigast att ligga i och kriga vidare.

Grej of the day:
30 min pingis
50 min gym (överkropp)


Blev lite kaos till mellanmål idag, glömde helt enkelt bort att äta vilket var illa, innan träningen lyckades jag dock hitta två knäckebröd mackor i den "stängda" matsalen på jobbet.


Var lite för hungrig för att hinna ta bilden i tid så det var bara en halv bit kvar när jag väl tog bilden. Till middag har jag ätit samma som jag åt till lunch eftersom det blev en matlåda efter lagningen tidigare idag.

Ett avslutande tips till alla människor som känner sig trötta under dagen, gå ut och ta en promenad, löprunda, ja vad som helst så länge ni går ut och andas frisk luft. Det är helt sjukt hur underskattat frisk luft är.

Inga kommentarer: