fredag 10 oktober 2008

Senaste tre dagarna

2008-10-07
När jag flytta ner hit så hade jag med mig en cykel. För att förenkla flyttningen skruvade jag av cykelns framdäck och väl framme la jag cykeln i husets gemensama cykelförråd. Glömde dock att låsa den och la istället låset i cykelkorgen. Igår såg jag att nån jävel har skruvat ihop cykeln och dessutom kedjat fast den. Jag skrev därför lappar och la i folks brevlådor i huset och idag knackade det på en liten unge med knackig svenska o undrade om lappen, jag förklara läget varpå han sa att cykeln hade stått där ett år, den var trasig och massa annat crap. Även ungens farsa dök upp, 150kg tung och 2 meter lång och helt utan svenskakunskaper. Efter lite tjafs med farsan via hans tolk, den äldre sonen så erkände lillsonen att cykeln faktiskt var komplett bara att han skruvat ihop och ockuperat den. Farsan stod och skrek på ungen på albanska och sa till slut att ungen skulle skruva isär den precis som den var innan och öppna låset. Sagt och gjort, jag har min cykel åter igen!

Grej of the day:
20 min promenad
30 min gym (ben)
20 min promenad

Bra dag rent aktivitetsmässigt.


2008-10-08
Bloggen granskas då den tydligen kan vara spam, jävla crap.

Grej of the day: 60 min promenad


2008-10-09
Bloggen är fortfarande under granskning

Grej of the day:30 min pingis20 min motioncykel

Inga kommentarer: