fredag 31 oktober 2008

morgon

Fredag morgon, frågan är vad som ska göras ikväll. Flyttar till Helsingborg imorgon så lite packande blir det nog men nåt mer än så hade vart skönt.
Någon sa till mig igår att min sköna Kellogs Special K Red berries inte följe min teori om att äta naturligt och visst hon har delvis rätt, det är inte samma sak som att äta en tomat men jag vidhåller att det inte innehåller skumma sötningsmedel och liknande. Sen att det är frystorkade bär istället för färska bär är en helt annan sak.

Till frukost idag blev det samma som igår, har kommit in i ett lunk vad gäller frukosten så jag kommer nog inte variera den alltför mycket.

Hörde efter med de jag hade lämnat som referenser för Norge stridsbåtföretagsjobbet och tydligen har dom ringt runt till varenda referens, både för mig och min homeboy. Får se om dom hör av sig till oss nu i nästa vecka eller inte. Nu måste jag dra till jobbet och trixa.

Inga kommentarer: