söndag 5 oktober 2008

Bra skit!

Skönare dag idag än igår. Det var storm ute men jag tänkte fuck it och drog ut i regnet och begav mig ut i stan. Tips från coachen: Åk inte till Landskrona på söndagar, it's fuckin dead out here. Men matbutikerna var uppe så jag köpte på mig en massa rotfrukter som ugnsrostades med salt och olivolja, riktigt gott.

Grej of the day: 2 x 60 min promenad

Jag vet att de senaste dagarnas aktivitet inte varit direkt hardcore men anledningen är att jag inte haft tillgång till något gym eller liknande. Imorgon börjar exjobbet och av det jag fått höra så har företaget ett eget gym som jag ska lyckas få access till på nåt sätt. Känner mig allmänt mer på topp igen, måste ha varit för lite mat som orsakade huvudvärken igår, skönt att den är borta iaf.

Inga kommentarer: