tisdag 28 oktober 2008

Back in Skåne

Tillbaka igen från Göteborg... lite skum dag. Först var det företagspresentation, inget konstigt där. Väldigt bra företag som höll på med på med riktigt tuffa grejer i Norge. Sen blev det helt plötsligt speed intervju, dvs en kortare intervju på 5 min med företagets tekniske chef och så en representant från rekryteringsföretaget och därefter var det bara att vänta och se om man "gick vidare" till nästa intervju. Kände som värsta idol uttagningen, men det gick bra och jag fick gå in en andra sväng för en längre intervju. Tyckte det flöt på bra och jag får reda på senast torsdag vad dom ansåg och om dom vill att man ska börja jobba där. Det skumma är att jag inte ens sökt någon tjänst utan blivit uppringd av rekryteringsföretaget... men det får man nog se som något positivt.

Grej of the day: 55 min promenad

Eftersom folk är retards och inte kan scrolla till början av denna blogg så kommer lite jämförelsebilder från start och en månad senare. Utvecklingen vecka för vecka kan ses för er som kan scrolla till starten och läsa därifrån och framåt.
Självklart kommer ny uppdaterad bild på fredag som vanligt.





2 kommentarer:

Anonym sa...

OO kan jag me få den magen dfter en månad ??

http://lizagood.blogg.se

Globetrotter sa...

klart du kan, alla kan. The grej of the way method is al mighty.