måndag 27 oktober 2008

I Göteborg

Sådär.. precis kommit till Göteborg då jag ska på en företagspresentation samt intervju för något norskt högteknologiskt stridsbåtföretag, dvs dom utvecklar och tillverkar stridsbåtar åt bland annat den amerikanska armén. Får se hur det går, var dock dom som tog kontakt med mig och inte vice versa så jag känner mest att jag bara vill se vad det handlar om så tar jag det därifrån. Att jag inte fattar norska är dock ett helt eget problem, ska sitta på intervjun, nicka och se glad ut. Har aldrig misslyckats tidigare så det blir säkert bra.
Kusinens bortfall ligger fortfarande kvar i tankarna och sömnen har fått lida pga detta... Jag antar att det är helt naturligt och jag får låta processen löpa på.

Grej of the day:
10 min motioncykel
15 min pingis
50 min gym (överkropp)

Funderar på att "go public" med min blogg... men då måste jag nog utöka innehållet. Men som sagt jag har en plan...

Inga kommentarer: