onsdag 29 oktober 2008

bra bra

sådär... bra dag idag. Dom ringde från Norge och meddelade att de ville gå vidare med både mig och min polare som jag gör examensarbetet med. Känns som ett skönt kvitto på att man är bra och specifikt att man kan göra bra ifrån sig på en intervju. Fast det tror jag att jag redan visste, om det är nåt jag är riktigt bra på så är det just den sociala biten och mitt engagemang är det inte heller något fel på. Tror att det lyser igenom på en intervju. Nu får jag se vad som händer i nästa steg, intressant som fan hursomhelst.

Som ett första steg i uppiffningen av bloggen tänkte jag att jag ska lägga till "Grej of the week", detta är en aktivitet som ska vara något utöver de vanliga aktiviteterna. Om någon läser det jag skriver så ser jag gärna att ni kommer med tips, kan vara allt från att prova på aerobics till yoga eller vad som helst egentligen. Sen är tanken att mr globetrotter ska ge en recension på det hela så kommer ni med crap idéer så kommer det en crapig recension.

Grej of the day:
10 min pingis
10 min motioncykel
50 min gym (ben + armar)

Inga kommentarer: