torsdag 2 oktober 2008

Skum stad

Är just nu i Landskrona och detta är en märklig stad. Jag loggade in och letade upp 3st gym via hitta.se och drog iväg för att träna. Det visade sig att det ena som var Nautilus inte existerade på den gatan som den skulle vara på, istället hette stället Korpen, gym nr 2 var friskis o svettis som bara hade gympa och inget gym och gym nr 3 som hette 24hour fitness-träna dygnet runt hade invigning för en vecka sen fast hela stället var helt tomt, inte en enda maskin.
dessutom var ALLA tre ställena stängda vid kl 15 som jag drog ut. Öppet mellan 17-21 typ, jävla crap till råtthål. Total katastrof just då men jag åkte hem och drog ut lite senare igen.
Nu är jag hemma 70 kr fattigare, borde kunna snikat in en provträning men mupparna hörde min sthlmsdialekt och gick in i "jävla sthlm-mode".

Grej of the day:
12 min löpning på band (speed 8)
3x12 pullups
3x12 snebänk (40kg)
3x8 bänk med hantlar (20kg/st)
3x20 situps maskin
20 min löpning på band (speed 10)
5 min nedvarvning på band (speed 5)

Riktigt bra aktivitet, imorgon blir något lugnare tror jag.

Inga kommentarer: