måndag 16 februari 2009

Det går bra nu, NOT

Saker och ting går åt skogen just nu. Det roliga var att jag för ett par veckor sen tyckte jag allt var frid och fröjd och undrade om man faktiskt kunde ha det så bra. Tydligen kunde man inte det.

Jag ska berätta vad som går åt helvete. Till att börja med kan jag tillägga att min ekonomi fram till dess att jag åker till Norge är totalt katastrofal, så pass att kyrkråttorna skrattar åt mig och kyrkråttsregeringen röstade om dem skulle gå in med stödpaket för min ekonomi. Röstningen var enhällig och dem tyckte jag kunde fortsätta vara fattig.

Idag när jag kom ned till min bil som förövrigt jiddrar med mig och som jag måste spendera en del pengar på för att få fullt fungerande hade fått smaka på en böter, 500kr. Perfekt! Helt jävla perfekt! Man kanske kan tycka att jag inte borde varit parkerad där jag var men det tycker vi inte nu utan istället tycker vi att det suger totalt.

Hursomhelst så åker jag till jobbet, där går det snäppet ännu mer åt helvete. Vi skriver rapport samtidigt som vi fortfarande försöker utveckla vårt program. Både rapportskrivandet och programmeringen är sjuka uppförsbackar. Eller nej, uppförsbackar kan man ta sig uppför, i mitt fall handlar det om tjocka väggar.

Efter jobbet så skulle jag träna, börjar med knäböj med 70kg stång. Går ned lite för djupt och odisciplinerat och rygger går sönder. Känns nästan lika illa som för nån månad sen då jag var helt fucked. Inte lika illa nu men ändå. Fantastiskt även detta. Lyckades i och för sig att träna lite då jag både spelade 30 min pingis innan och cyklade på motioncykeln i 25 min efter ryggen gått sönder. Jag kan nog inte styrketräna på säkert en vecka.

Life is just great! I fuckin love it!

Inga kommentarer: