lördag 28 februari 2009

Promenad, check.

Vaknade vid kl 9 och gick ut på en promenad. Hann även panta lite burkar som den sanna luffare jag såg ut som så tidigt på en lördag. Även en axelväska inhandlades. Sjukt snygg är den och den är precis så stor att det får plats en mapp. Optimalt.

Hela dagen har spenderats i ett iskallt garage i form av sällskap till min polare. Man tycker att jag borde sluta hålla han sällskap när det resulterar i att jag fryser arslet av mig men men.

Nu är det 2 veckor kvar i skåne, max 3 om jag har riktigt otur. Har jag ännu mer otur får kompisen för sig att åka ut till garaget igen ikväll och det innebär ett ännu kallare garage än tidigare under dagen. Om så är fallet kanske jag skiter i det och stannar hemma, men antagligen inte. Fan alltså, jag borde få nobelpris i att ställa upp för kompisar.


Den såg faktiskt lite tråkig ut såhär på bild men jag lovar att den på axeln när man har ett par schyssta jeans och en skjorta tillsammans med en mörk trenchcoat och ett par sexiga skor. Grymt nice.

Inga kommentarer: