torsdag 19 februari 2009

Tid är inte min vän

Hann inte ens skriva något igår, åkte hemfrån strax innan 9 och var hemma igen vid 22. Tror ni jag tränade under den tiden? Nej självklart inte då jag hade tusen andra grejer att göra.
Just nu är det så stressigt på jobbet samtidigt som jag hjälper polaren med hans bil. Så fort vi är klara på jobbet åker vi iväg till hans garage och fixar och pular med hans bil.
Jag vet inte egentligen varför jag ens åker dit gång på gång fastän det inte har någonting med mig att göra alls. Kan inte säga att det är särskilt trevligt heller då det är ett kallgarage som är... kallt.

Hursomhelst så känns ryggen något bättre idag. Ska nog sätta mig på motioncykeln i 30-40 min idag under lunchen har jag tänkt. Funderar på att få det lite som en rutin, kan jag lyckas med det så har jag ingen som helst ursäkt till allt mitt vilande senaste tiden.

Ett par polare till mig från skolan gjorde sina redovisningar för exjobbet igår, vilket innebär att dem nu praktiskt taget är helt färdiga civilingenjörer. Måste vara en riktigt skön känsla att vara helt klar. Själv är jag mitt uppe in the shit med mitt exjobb och det känns som att det aldrig kommer ta slut.

Inga kommentarer: