lördag 7 februari 2009

Woohah

Sådärja. Idag är dagen på mitt nya liv, eller rättare sagt samma liv som jag hade innan jag blev sjuk och dekade ner mig till soffpotatis. På helgerna har jag inte tillgång till gymet på jobbet så jag får vara lite kreativ och skapa ett program här hemma som jag kan köra i eftermiddag. Men det känns bra.

Innan dess ska jag ta mig till Landskrona och fixa och trixa lite med polarens bil. Av någon anledning tycker vi att våra bilar alltid är trasiga. Fast egentligen beror det på att vi är ingenjörer som vet hur en hel bil faktiskt ska gå och låta. Vanligt folk har noll koll, åker runt med bilar som inte mår helt hundra och tror att allt är frid och fröjd. Ibland önskar man att man vore sån, som bara kör tills det rasar.

Jag borde dra ut och festa lite också men ekonomin tillåter det inte just nu. Eller egentligen tillåter den men jag är lite snål då jag vet att det kommer gå åt en del cash den kommande veckan på annat crap.

Inga kommentarer: