fredag 27 februari 2009

T-shirt form på G.

Nu har jag läst alla gamla bloggar jag hade i mina favoriter. De flesta är träningsbloggar vilket var bra, jag känner mig inspirerad. Jag är väldigt impulsiv om det nu inte skiner igenom på bloggen. Eftersom det är Mars om ett par dagar och vädret börjar bli bra så kom jag på mig själv att jag faktiskt måste komma i t-shirt form.

För er som inte vet vad t-shirt form är så är det steget innan beach formen. Det vill säga att man ska fit ut i en t-shirt. Inte en tight t-shirt som om man vore nyimporterad 2007 utan att man ser att det finns spår av "fithet" (ja jag vet att ordet inte existerar) under t-shirten.

Börjar nog med en promenad imorgon bitti... det blir bra.

T-shirt form nedan, dock inte i t-shirt och suddig deluxe bild. But you get the picture.


2 kommentarer:

Sara sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Sara sa...

Ja, han är himla bra. Snygg också. Värsta kapet, faktiskt!

Jag har hört att din flickvän är ganska trevlig hon med. Framför allt sjukt het.