tisdag 24 februari 2009

shulululu

I'm back. Eller halvt som halvt iallfall.
Var och tränade idag efter jobbet. Ska sanningen fram så är jag lite hämmad vad gäller träning på gymet på jobbet. Anledningen är att jag bor med en kompis, åker till jobbet i en bil med samma kompis. Detta innebär att jag inte kan träna när jag vill träna utan det blir träning de dagar båda vill träna. Tyvärr är jag betydligt mer ambitös än honom. Som tur är handlar det endast om ca 1 månad till. Därefter kommer jag vara fri och kunna träna när jag vill.

För övrigt så är det upploppet på exjobbet. Fortfarande mer än massa saker att göra men jag tror det kan gå vägen om vi bara accelerar. Även här är jag hämmad. Hade jag skrivit rapporten själv hade jag skrivit dygnet runt i 1 vecka så hade det varit klart. Jag funkar så. Min kompis är inte lika ambitös och då vi skriver rapporten tillsammans så blir det att jag får hålla hans tempo.
Man skulle kunna tänka sig att man kan dela upp rapporten i två delar och skriva varsin men det går inte heller tydligen då det kommer bli knas när de båda delarna ska sättas ihop och de är skriva på olika sätt. Tydligen.

Aja, inte långt kvar nu. Kämpa på sista månaden bara utan att kasta sig ut genom fönstret från Turning Torso nere i malmö. Jag ska göra mitt bästa.

Inga kommentarer: