fredag 6 februari 2009

On a role

Nu jävlar är bilen halvlagad. Kom på att det är väldigt passande att jag exjobbar på Haldex då dom utvecklar fyrhjulsdriften till bland annat Audi. Detta gör att dom har all diagnostikutrustning för att koppla in sig och läsa av felkoder på bilen. Gratis vilket är bra skit då Audi tar allt mellan 800-1500kr för det jobbet. Så fort jag vet det slutgiltiga felet så ska det lagas och sen jävlar är jag het.

Blev ingen träning idag heller då jag varit och flängt runt överallt. Men nu mår jag bra igen, både mentalt och fysiskt så imorgon ska det tränas. Gör jag inte det kastar jag ut mig själv genom fönstret. Och vägrar jag kasta ut mig ber jag min rumskompis kasta ut mig. Nu jävlar ska jag köra igång utan massa bullshit.

Sitter just nu och äter godis som efterrätt på den traditionsenliga fredagstacosen.
Min teori om njutning som jag nämnt tidigare stämmer så jävla bra. Nu gäller det bara att börja träna så att jag för njutningen från det hållet istället för jävla godiset. Mina tidigare teorier hittar ni om ni trycker HÄR och HÄR

Peace out

Inga kommentarer: