lördag 14 februari 2009

Update för helgen

Jag kom till Uppsala med bilen utan att den exploderade. Nästan så att man blir stolt över silverpilen. Blev vila som planerat igår. Idag är det alla hjärtans dag som spenderas hemma hos tjejer i sthlm. Sitter på hennes dator medan hon ligger och sover lite efter maten.

Fick två riktigt bra presenter av henne, kan nämnda den ena som var manchettknappar, riktigt snygga är dom. Den andra presenten var lite mer vuxeninnehåll så den håller jag tyst om. Lite tur att jag också hade råkat köpa två presenter till henne, annars hade man känt sig lite dum.

Det har inte blivit så mycket träning i helgen men det är faktiskt lugnt. Körde mina två gympass i denna vecka och det känns lagom efter en så pass lång paus som jag haft innan dess. Känner mig fullt frisk och all ready så om inget oförutsett händer så sätter jag igång som vanligt nästa vecka.

Inga kommentarer: