måndag 24 november 2008

Middag

Ahh det där satt jävligt fint. Chicken tikki masala. Följde receptet bakom kryddmixen men la till vitlök och sambal oelek. Som en orgasm i munnen, så gott var det. Självklart med råris, som tydligen även heter fullkornsris (dumt att använda två olika namn för samma produkt), sallad och vatten.

Jag har dessutom kommit på att min idé med hemsidan för träning och mat redan finns i form av aftonbladets viktklubb.se, detta verkar däremot utifrån bilder och liknande vara inriktat mot något äldre publik. Det kostar dessutom en hel del för att vara medlem. Så funderingen kvarstår i om jag ska köra på med min idé eller inte...

2 kommentarer:

Anonym sa...

men är viktklubb lika träningsinriktad och med bilder osv?? Klart du ska köra!!

Globetrotter sa...

Jag ska hacka mig in på viktklubb och kolla exakt vad det är dom erbjuder så får jag ta det därifrån.