onsdag 19 november 2008

kvällsmat

Stoppade precis i mig en halv skål med Special K, inte red berries utan vanliga klassiska eftersom jag kommit på att red berries rånar mig totalt, speciellt då Kelloggs inte har hört av sig angående sponsorkontrakt. Mycket dåligt Kelloggs!
Jag har en stark känsla av att mina aktiviteter kommer att bli mycket mildare pga av min ryggsmärta efter att jag varit hos kiropraktorn på måndag. Inte säker men jag tror det.

Här skulle jag kunna lacka ur och bara sitta på arslet och kolla på Al Bundy, Simpsons och Family guy. Och för all del, jag ska absolut kolla på Simpsons och Family guy, ja Al Bundy också när jag tänker efter. Däremot ska jag inte lacka ur utan istället så kommer jag bara att dra ner på mängden mat när jag bara kommer ha möjlighet till promenader och liknande. Jag har ändå uppnått den nivå av form som jag vill bibehålla fram till någon gång i vår då det blir "Iron fist"satsning på att deffa ner mig totalt. Bloggen lever dock vidare på samma sätt och snart kommer hemsidan upp, Wohaaa

Inga kommentarer: