måndag 3 november 2008

så lack

Sådär, varit på jobbet och kämpat på. Precis hemkommen.
Till lunch blev det en hemmagjord pasta/rostbiffsallad. Vid 15 tiden fick jag i mig en banan och nu precis har jag tagit en skål med Special K red berries.
Blir samma som lunchen till middag om nån timme. Funderar på om jag ska gå ut och gå eller vila bort förkylningen helt och hållet. Det visar sig.

Anledningen till att jag är sne är min nya hyresgäst. Han har tydligen missat att jag begärt 2 månaders deposition utöver hyran. Detta på grund av alla möbler som finns i lägenheten. Hur han missat detta är ett mysterium då det både stod i ursprungliga hyresannonsen samt att jag påpekat det vid 2 separat tillfällen via email. Jävla retard, nu svarar han inte på telefonen heller. Han är säkert på jobbet eller nåt annat onödigt men jag är fortfarande lack.

Inga kommentarer: