fredag 14 november 2008

I'm broken

Jag har en bra och en mindre bra nyhet. Den bra nyheten är att mina crap flingor åts upp imorgon och är numera slut. Detta betyder att jag äntligen kan köpa the real deal: Kelloggs Special K Red Berries. Nu till den mindre bra nyheten. Min rygg är helt helt sönder. Känner mig som en 90 årig gubbe med käpp, fast utan käppen. Rör mig i slow motion och kan inte riktigt beskriva smärtan. Jag kan gå men det ser inte snyggt ut. Tanken var att träna på gymet idag men jag tror inte riktigt det blir så.

Jag har funderat på hur detta gick till och jag tror att det är en kombination mellan att jag körde ett tungt rygg pass i förrigår när jag körde överkropp men den främsta anledningen var nog min löpning imorgon. Nu är det bara vila upp sig och hoppas att det blir bättre så snart som möjligt.

Inga kommentarer: