fredag 14 november 2008

Lång dag

Sådär, hemma från jobbet. Jävla lång dag idag på jobbet. Jag vaknade som sagt med pain in the back men det har faktiskt släppt under dagen. Såhär ser jag på smärta:

Har du för ont för att springa? Promenera istället.
Har du för ont för att promenera? Cykla istället.
Har du för ont för att cykla? Spring istället.

Ja ni fattar poängen, man ska inte lägga sig ned och dö bara för att man inte kan utföra EN aktivitet, det finns alltid nåt annat man kan göra istället. Sagt och gjort.

Grej of the day: 40 min motioncykel

Efter träningen blev det en banan och kort därpå en matlåda med samma som jag åt igår kväll, dvs råris och kycklingen. Därefter blev det en lång paus utan mat. Drog i mig en till banan och en Gainomax Recovery precis efter jobbet och nu en halvtimme efter det har jag fått i mig ännu en portion av råriset och kycklingen.

Just det, bilder på formen skulle visas idag eftersom det är fredag men jag lyckades precis radera bilderna jag tagit och nu orkar jag inte ta nya. Får bjuda på bilder imorgon istället.

Inga kommentarer: