lördag 15 november 2008

It is evening

Sådär, då var dagen i stort sett passerad. Har inte gjort så mycket vettigt mer än att fippla med datorn rätt mycket. Har en investeringsidé som jag sitter och gör lite beräkningar på.
Sedan lunchen så har jag fått i mig en skål Special K red berries som mellanmål tillsammans med en clementin och sen nu för ett par timmar sen så åt jag en till portion av Chili con carnen som jag lagade till lunch.

Funderar starkt på att dra ut och kolla in stan igen idag, enda problemet är att folk går inte ut förrän vid 1-2 tiden i den här stan och vid den tiden är jag ganska trött. En helt annan historia om jag stoppar i mig massa alkohol men jag har ingen vidare lust med det just nu när jag känner att maten flyter på.

1 kommentar:

Anonym sa...

då personen i fråga är en vän till mig så tog jag mig friheten att driva lite med honom. tyckte att det också framgick i mitt inlägg