tisdag 4 november 2008

on the move

Nu har tåget rullat ett tag.. skönt att det kom igång.
Tjejer brukar alltid klaga på att vi killar är annorlunda, spelar spel osv. Nu ska jag ge alla kvinnliga läsare lite tips här på hur man inte ska hantera en situation.

Om du träffar en kille som du tycker verkar vara skön, kool, chill, intressant, söt sexig eller ja whatever du nu tycker om honom så ska du inte jaga för mycket. Killar är inte byggda för att bli jagade, vi är byggda för att jaga.
Om du tex skickat ett sms till honom som du inte fått svar på så är det INTE världens bästa idé att ringa honom 20 minuter efter att du skickat sms:et.

Så nu vet ni hur ni ska göra, då tycker jag att ni ska ta och fota er själva från er bästa vinkel och skicka bilden tillsammans med en beskrivning av er själva till mig så hör jag av mig om jag finner er intressanta. Tv3 kallar sitt för "bonde söker fru", jag kallar mitt för "Mr Gentleman söker prinsessa"

Inga kommentarer: