tisdag 4 november 2008

still on a train

Fortfarande på tåget. Jag måste säga att jag blev väldigt glad när jag insåg att jag lyckats pricka in ett X2000 på min sista minuten biljett då jag vet att det finns strömuttag på alla platser på dessa tåg. Det betyder att jag kan surfa hela vägen upp med mitt trådlösa modem. Fuckin fabolous. När jag bodde i Gbg och åkte upp med tåg var det total kaos då jag åkte old school tåg och min dator helt enkelt dog efter ca 2 timmar och jag fick sitta och räkna får i 3 timmar själv. En gång satt det i och för sig en söt skön tjej bredvid som jag kunde snacka med. Men alla andra gånger har varit crap.

Men det var inte min glädje över detta jag skulle skriva om utan att tåget nu står helt stilla. Hade hoppats på en smidig resa men det kan jag nog glömma på långa vägar. Hursomhelst skönt att ha Internet. Alltid nåt.

Tänkvärt för alla er som har ångest över att era dieter snart ska få möta sin ärkefiende, Jul och nyår är följande:

"Tänk inte på vad du äter mellan Jul och Nyår, tänk istället på vad du äter mellan Nyår och Jul"

Inga kommentarer: