lördag 29 november 2008

Lurade!

Haha där blev ni allt lurade va? Bloggen tar inte alls en paus. Jag måste bara göra om det här så det blir mindre tidskrävande, tyvärr innebär det att den blir mindre rolig att läsa. På helgerna har jag tid att skriva längre inlägg men på vardagarna kommer jag hålla inläggen på en nivå där följande redovisas

Mat under, träningen samt bilder på formen med ca 2 veckors mellanrum, thats it.
Så eftersom jag missade att skriva igår så tar vi det nu.

2008-11-28
Frukost: Havregrynsgröt med lättmjölk
Mellanmål: 2 clementiner
Lunch: Köttfärsås och spagetti
Mellanmål: Gainomax recovery och 1 banan
Middag: Råris med köttfärsås
Kvällsmål: Lättfil med osötad müsli

Grej of the day:
30 min gång i backe
15 min gym (armar)

Kan även visa bilder på dagsformen från igår:

Inga kommentarer: