tisdag 11 november 2008

Dagens jobb slut

Sådär hemma från jobbet. Stoppade i mig en matlåda med samma mat till lunch idag som middagen igår, dvs kycklingwoken med ris och sallad. Vid 15 tiden drog jag i mig en banan och en clementin. Just banan är inte den bästa frukten, istället är äpple ett bättre alternativ. Mitt problem är dock att jag är allergisk mot de flesta frukter av nån skum anledning, eller rättare sagt de frukter där man äter skalet. Kan nog att ha och göra med bekämpningsmedel eller liknande för stekt/lagad äpple går bra att äta.

Jag kom på en genialisk upptäckt igår när jag satt på tåget hem. Ibland kommer jag på fördelaktiga saker med att vara kort som jag är. Det satt ingen på sitsen bredvid mig så jag fällde upp armstödet, kröp ner i halv-fosterställning och tog världens skönaste tupplur. In your face långisar, do that if you can!

Inga kommentarer: