torsdag 20 november 2008

Sluta fuska!

Då var det dags... visdomsord deluxe.
Sluta fuska! Du vet vad jag pratar om, den där bullen du stoppar i dig och rättfärdigar det med att den inte var så jättestor. Eller den där colan du råkade få i dig tillsammans med din pastasallad för att maten blir så mycket godare med det. JUST STOP!

Det enda värt att dricka är vatten, om du vill så kan du smaksätta vattnet med att gurka, lime, apelsin, citon. Alltså INTE köpa coca cola light med citronsmak utan du tar en citron, skivar den och låter saften rinna ner i ditt vatten eller så droppar du bara ner skivan i vattnet. Enkelt!

I mitt fuskande inkluderar jag faktiskt också proteinpulver och gainers och liknande crap. Du behöver det INTE! Ät en helt sund och naturlig kost så får du garanterat i dig det som din kropp behöver. Bli inte lurad av alla retards på internet, tv och liknande som propsar på att du ska ta massa konstiga tillskott av ämnen för att bli piggare, starkare, sexigare, få en större snopp eller vad det nu kan vara. Du kan få precis dom resultaten du vill ha bara du är disciplinerad och slutar fuska.

Jag kom förövrigt precis hem från jobbet, har käkat kycklingfilé med wokade grönsker med fullkorns penne-pasta till lunch och även fått i mig 1 päron, 1 clementin och en skål med Kelloggs Special K nu under dagen. Nu blir det städning och därefter grej of the day.

Inga kommentarer: