fredag 21 november 2008

Halvledig

Idag vaknade jag vid 6 tiden och stoppade i mig lättfil med fruktmüsli. Anledningen till det var att jag skulle iväg på en hel del mätningar av en bil. Dom flesta har nog ingen aning om vad det innebär men kortfattat så åker man ut på ett flygfält med en bil, gör olika typer av manövrar och loggar (spelar in) diverse data som sedan använts för det jag håller på med på exjobbet, dvs en optimeringsalgoritm för att uppskatta ett fordons sidokraftskoefficienter, som dessutoms ka vara automatiserad. Nu är ni helt lost på vad jag skriver... hahaha.
Hursomhelst så snöade det som satan och då mätningarna ska göras på torrt underlag innebar det att helgen startade vid kl 10 för mig. Åkte hem och har precis fått i mig en lunch bestående av samma mat som jag åt till lunch och middag igår. Blir en sista matlåda av samma rätt ikväll och efter det blir det ny mat.

Idag är det fredag och nya bilder på formen ska upp. Jag har dock kommit på att så som jag äter och tränar nu så har jag uppnått en nivå på formen som inte kommer att bli så mycket bättre. Så frågan är om jag en gång i veckan ska lägga upp bilder när det inte sker några förändringar. Jag får se vad jag bestämmer mig för. Ryggen är förövrigt lika trasig än så inga förbättringar på den fronten.

Inga kommentarer: