måndag 17 november 2008

Norway

Nu ska jag berätta något roligt. Men innan det ska jag berätta att jag åt en skål Kelloggs Special K Red berries. Jag har skrivit det så många ggr nu så jag tröttnar på att skriva det mer och just därför måste jag börja variera mina mellanmål och frukostar. Jag har massor av andra kombinationer att köra men jag har tyckt att dessa Special K är så goda så det har bara fortsatt.


Hursomhelst, till det roliga. Idag ringde dom från Norge igen. Dom är väldigt angelägna om att vi ska skriva på kontraktet, vi däremot är väldigt angelägna om att få se vad de är för företag och typ av stad/by man ska vara i. Det tyckte tydligen den tekniske chefen på företaget också vilket har resulterat i att de ska flyga oss från Skåne till Oslo. Väl framme i Oslo så ska de hämta upp oss med helikopter och flyga oss ner till företaget för att vi ska hinna äta lunch med tekniske chefen. Om det blir till helgen så blir vi kvar där Lör-Sön. Alternativt blir det på tisdag om en vecka och i sådana fall kommer vi tillbaka samma dag igen. Kul hursomhelst.

Har berättat om mitt hemside-koncept och fått väldigt positiv feedback på det. Jag väntar dock fortfarande på att min webdesigner ska ge mig exakt tidsram samt kostnadsförslag. Personligen vill jag ha upp den genast då jag tror att den gynnar en stor mängd människor.

Nu blir det sängen.

Inga kommentarer: