söndag 23 november 2008

Victory

Jag vann, hemma efter kvällen och inte en cider i kroppen förutom de två jag drack hemma som var lätt varianter från Ica. Fick i mig en "röda havet" som är tranbärsjuice och lime. Världens bästa alkoholfria drinkalternativ.

Tydligen från en väns berättelse så fungerar det utomordentligt att bjuda på denna till fulla tjejer och därigenom lura dem att dom dricker världens godaste drink. Inget jag provat då jag tycker att man sänker sig själv genom att bjuda tjejer på krogen hux flux. Skulle du bjuda en kille (om du själv är kille och straight) som du snackat med i 7 minuter i baren? Antagligen inte, så varför göra det för en tjej?

Drog i mig en skål med Kelloggs Special K för att inte vakna upp kl 11 imorgon och ha tumören i hjärnan. Polaren sitter dock bredvid och häver i sig sin andra kebab för helgen. C'est nest pas bien.

Inga kommentarer: