torsdag 20 november 2008

jag mår toppen!

Nej det gör jag inte alls. Min rygg är så sjukt sönder, kommer inte ens upp ur sängen på morgonen. Eller jo jag kommer ur genom att dra ihop mig i fosterställning och rulla från ena sidan av sängen till den andra och sedan ramla över kanten samtidigt som jag försöker hålla ett ben ute som tar emot när jag faller mot golvet.
Hmm, det där kanske lät lite skumt men det jag försöker framföra är att jag känner mig som en handicap. Nej inte handikappad utan handicap, ni som har invandrarbakgrund förstår säkert vad jag menar, för er andra kan jag tala om att ordet uttalas händikäp och innebär ungefär samma sak som handikappad.

Frukosten blev som igår, lättfil med fruktmüsli och nu ska jag dra till jobbet som har kört en "enemy of the state" på mig och polaren. Dom har stängt av alla möjliga hemsidor på jobbdatorerna. Jag förstår att Facebook är dött men blocket? Eller min blogg? Gestapo fasoner är vad det är.

Inga kommentarer: