onsdag 12 november 2008

Pigg

Det är så skönt att vakna 30 min före väckarklockan och känna sig pigg. Känns nästan som man vunnit över väckarklockan. Oftast så är jag uppe ett par minuter innan men just idag blev det jordskredseger med 30 min. Fast ska jag vara helt ärlig så är det inte bara för att jag är pigg utan lite nervositet kring hela Norge grejen som jag ännu inte bestämt mig om. Eller ja det och att jag slängde in min Gi (en dräkt som används bland annat inom Brasiliansk Jiu Jitsu) vid midnatt igår och jag kände att jag var tvungen att ta ut den ur tvättmaskinen en sisådär 7 timmar senare.

Hursomhelst så har jag fått i mig frukost i form av crap flingorna från Ica som vägrar att ta slut nu.


Här ser ni två snubbar i gi, det är inte så erotiskt som man skulle kunna tro då killen som står upp är på väg att bli strypt i ett så kallat triangellås. Inte jag på bilderna då min gi ligger och torkar här bredvid.

Inga kommentarer: