onsdag 19 november 2008

Revolution

Just det, ni läste rätt. Jag har inte ätit mina vanliga flingor utan istället lättfil med fruktmüsli. Smakade helt okej. Imorgon kanske jag går "all crazy" och testar nåt nytt igen.


Jag har fortfarande helvetesont i ryggen, efter att ha pratat med en wannabee sjukgymnast (hon läser sista året på utbildningen) så började jag googla på "diskbråck" och mina symptom känns väldigt "spot on" för det. Ska se om jag kan boka tid hos nån halvdålig distriktsköterska och därigenom få en remiss till en sjukgymnast eller kiropraktor eller nåt. Av det jag läst så går det i de allra flesta fall över av sig själv men det kan ta uppemot 6 månader innan disken blir helt bra. Under denna tid ska man se upp med tunga lyft och vridande lyft vilket innebär att gymet möjligen får ge vika. Däremot ska man motionera så cykelpassen och promenaderna kommer nog antagligen dominera min träning framöver ett tag. OM det nu är diskbråck, måste få det uppkollat hursomhelst. Nu jobbet.

Inga kommentarer: