måndag 10 november 2008

On the train again

Sitter åter igen på tåget. Hoppas resan går bättre denna gång än sist. Lyckades träna lite efter frukosten imorse vilket var bra, vet inte om jag kommer orka göra så mycket när jag kommit hem till Helsingborg ikväll.

Grej of the day: 30min motioncykel

Efter träningen fick jag i mig en miniportion av spagetti och köttfärsås, äter bara fullkornspasta/spagetti nuförtiden och tycker det är grymt gott. Nåt som gjorde mig väldigt glad och som även fungerade som en påminnelse över att min mamma är bäst var följande.


Det som ligger i lådan är min köttfärsås och spagetti matlåda som mamma lyckades styra upp imorse innan hon åkte till jobbet, innan jag ens var vaken. Älskar henne över allt annat och det tror jag att hon vet också. Fick precis i mig den på tåget genom att smygvärma den i bistrons micro, lite lagom mission impossible känsla över det. Återkommer med största sannolikhet fler gånger till das blogg eftersom jag inte har så mycket annat vettigt att göra på ett tåg.

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahahaha måste bara säga!!!! Sjukt söt mamma alltså!!!!! =D

Casanovas86