onsdag 19 november 2008

Datanörd

Hade jag lagt upp bilder på vad jag har hållt på med idag så skulle jag klassas som en första klassig datanörd. Eftersom jag inte är det så håller jag tyst om det från och med nu. Till lunch blev det samma som till middag dvs kycklingfilén med fullkornspastan.
Måste dock laga något nytt för morgondagens matlåda nu. Jag har kommit på mig själv att jag inte ätit ute på restaurang på väldigt länge och det känns faktiskt riktigt skönt. Jag tror att det är billigare att laga, anledningen till att jag säger tror är att jag av nån anledning alltid lyckas få slut på pengar ändå. Kommer bli slut på det om nu resan till Norge känns så pass bra att jag tackar ja till jobbet där.

Innan träningen så blev det följande

Därefter så blev det

Grej of the day: 45 min motioncykel

Bokat tid hos en kiropraktor nu efter tips från wannabee sjukgymnasten igen. Jag kom på en sak, jag känner ingen i Norge. Om man bor någonstans bör man känna någon och här kommer mitt dilemma in. Så mitt tips nu är att alla ni som läser min blogg och dessutom känner någon i Norge som jag kan hänga med gör följande:

- Om din kompis är kille så säg vem det är så drar jag och tränar och hänger med honom.

- Om din kompis är tjej så skicka mig en bild och beskrivning på henne så tar jag det därifrån.

- Om din kompis är tjej och jävligt snygg så skicka två bilder och beskrivning på henne så tar jag det därifrån.

- Om din kompis är tjej, jävligt snygg och har en skön personlighet kan jag meddela att min mamma de senaste månaderna faktiskt funderat på när jag ska presentera henne för en flickvän till mig och att jag gillar inte att se min mamma ledsen. Det vill säga, skicka 3 bilder och en beskrivning på henne så ska jag göra mitt yttersta för att charma henne som aldrig förr.

Tack på förhand.

Inga kommentarer: