tisdag 25 november 2008

Sverige-Norge-Norge-Sverige 15 timmar

Vilken dag. Precis hemma från Norge. Resn har sett ut enligt följande

Bil från Helsingborg till Köpenhamn
Flyg från Köpenhamn till Kristiansand
Bil från Kristiansand till Mandal (jobbdestination)
och så samma vica fast baklänges allt under 1 dag.

Har inte blivit någon träning idag av förklarliga själ och maten har inte den heller varit fantastiskt, försöker summera ihop det jag ätit under dagen.

Frukost: Kelloggs Special K
Mellanmål: 1 banan och en någon müsli/nötter/yoghurt bar
Lunch: 2 skivor rostbröd, 2 pannbiffar, 1 omelett/crepes
Middag: Kycklingburgare (kycklingfilé och inte nån friterad variant) + klyftpotatis
Kvällsfika: Osötad müsli med lättfil

En sak som slog mig är att norrmän inte äter lunch, de äter mackor. Helt sjukt. Fast eftersom det är en hel del svenskar där på företaget finns det både micro's som kommer vara räddningen när jag åker ner dit. Nu är jag trött som en gnu så jag ska gå och dö i sängen. Godnatt

Inga kommentarer: